Etykiety

anioł (15) aniołki (15) babeczki z nadzieniem (1) bałwanek (3) baranek (5) bibuła (2) bita śmietana (1) biżuteria z koralików (11) bombka (1) Boże Ciało (1) Boże Narodzenie (18) bransoletka (9) bransoletka shamballa (5) candy (8) cekiny (3) choinka (3) chustecznik (1) ciasta (6) coś dla siebie (1) czapka (2) decu (19) decupage (20) dekoracja (21) dzień babci (1) dzień chłopaka (2) dzień dziadka (1) dzwoneczek (1) elf (1) exploding-box (1) filc (4) fimo (2) flaga (1) forsycja (2) głosowanie (4) gwiazdki (2) haft krzyżykowy (2) haft wstążeczkowy (1) I komunia (3) jajka (8) jesień (3) jeż (1) jubileusz (1) juta (1) kanzashi (8) kapusta (1) karczochy (4) kartecznik (1) kartka (36) kartka schodkowa (2) kartka stojąca (2) kartka sztalugowa (1) kartka wiosenna (7) karton (6) kogut (2) kolczyki (4) konkurs (8) koraliki (12) koszyczek (7) kot (1) krepina (7) krok po kroku (6) krokusy (6) Kruche babeczki (1) kursy (9) kwiaty (27) kwiaty sztuczne (2) kwiaty z krepiny (7) kwiaty ze wstążki (11) liebster award (3) logo (1) lukier (1) makrama (10) masa budyniowa (1) masa czekoladowa (1) masa mleczna (1) masa solna (13) minionek (1) miś (2) modelina (2) motyl (6) mydełko (1) myszka (1) niespodzianka (11) niezbędnik (1) obrazki z ziaren (1) ocieplacz (2) ocieplacz męski (2) organizer (1) owieczka (3) ozdoby do włosów (2) papier (26) papierowa wiklina (2) para (1) pianka (2) pierniczki (2) pies (1) płyty CD (5) podaj dalej (1) podziękowania (4) pomoc (3) pomponiki (1) prezent (22) przebisniegi (1) przepisy (7) pudełko (6) puzzle (1) quilling (3) ramka (3) sernik (1) serwetka (1) shrek (1) słodkości (9) słoik (3) słonecznik (1) słonecznikowiec (1) stemple (3) stroik (10) szydełko (13) ślub (9) świeczki (2) świecznik (6) technika serwetkowa (18) tęcza (1) tort (1) trochę uśmiechu (3) tutorial (8) układanka (1) upcykling (21) walentynki (1) wielkanoc (16) wiosna (18) wstążka (10) Wszystkich Świętych (1) wydmuszki (1) wykreślanka (1) wymianka (12) wyróżnienie (4) wyzwanie (22) z ciepłymi lodami (1) zabawa (36) zajączki (1) zajęcia z dziećmi (10) zakładki (2) zaproszenie (4) zawieszki (6) zestaw kreatywny (3) życzenia (17)

wtorek, 28 kwietnia 2015

Haft wstążeczkowy - pierwsze kroki

Witajcie

Dzisiaj będzie krótko.
Ostatnimi czasy zapisałam się do grupy na FB prowadzonej przez Bożenkę dotyczącej nauki haftu wstążeczkowego. Zawsze mi się taki haft podobał, ale nie wiedziałam jak się do tego zabrać. A tu kobietka jasno i pokazuje co i jak : )

Dziewczyny tworzą prawdziwe cuda...
A teraz moje pierwsze "dzieło" w tej materii.







Dziękuję, że tu zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie.

17 komentarzy:

  1. Przyznam szczersz nauka nie idzie w las :) Wyszło przeslicznie bardzo mi sie podoba taki wiosenny bukiet :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie CI to wyszło, a ja nie mam czasu się wziąć za nauke, choć bardzo mi się ten haft podoba. Niech ten czas trochę zwolni a życie się uspokoi to może wtedy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Majeczko i co jaj ma więcej powiedziec . hafcik jest cudny, szczena mi opadła, paśc na kolana nie mogę bo jak wiez mam chore kolanko i bym sie mogła nie podnieść :-) Podziwiam Twój debiut i czas jaki poświęciłaś na te kupki węzełków bo jednak troche czasu przy nich schodzi. Efekt jest na prawde piekny . Bożenka powinna być z nas dumna, trochę nas się zaczepił na te jej kursa :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bukiet bardzo bogaty podziwiam za wytrwałość i Za szycie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale extra Majeczko ,że też się uczysz ,coraz więcej nas.
    Bukiet wyszedł prześlicznie ,możesz być dumna z tych pierwszych kroków.POdziwiam te bzy,bo ja szału dostawałam na kanwie 16 z nimi i dałam sobie spokój z tym materiałem .
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, skoro to pierwsze, to jakie będą następne! Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Majeczko gratuluję. Prześliczne wstążeczkowe kwiatuszki i choć od dawna podoba mi się ta technika, to przynajmniej na razie za nią się nie wezmę, ale Tobie idzie świetnie. Tak trzymaj.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadziwiające początki :) Mam nadziej, że mi również kiedyś uda się coś takiego stworzyć :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca!! Na początku tak niewinnie to wyglądało, ale efekt końcowy jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
  10. znam tę grupę, podglądam i podziwiam ale nie mam czasu na próby, tym bardziej jestem pod wrażeniem Twojej pracy, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrazek. Też kiedyś próbowałam tworzyć w tej technice. Ale to nie moja bajka:) Twoja na pewno jest.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny obrazek, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny obraz wyhaftowałaś. Szacun. Efekt rzucił mnie na kolana. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli to są pierwsze kroki to jestem pełna podziwu!!!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obrazek, zmotywowałaś mnie, spróbuje może coś z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny obrazek wyszedł, chyba sama w końcu się zdecyduję na te wstążki :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał , cudo wyszło !Też kiedyś próbowałam tego haftu, ale mnie objaśniała koleżanka ,która dodatkowo miała książkę o tym hafcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde miłe słowo, które tu napiszesz...